Menu

U7 nød sidste stævne i Ådalen

image
Jesper Eriksen
14. juni 2026 kl. 09:54

Lørdag bød på forårets sidste stævne for U7-drengene i Ådalen.

Som optakt til den kommende sæson, hvor spillerne rykker op som U8, var der inviteret til et spændende 5v5-stævne.

Selvom vejret indimellem bød på enkelte regnbyger, satte det på ingen måde en stopper for en fantastisk formiddag. Drengene viste stor spilleglæde, masser af energi og lyst til at prøve kræfter med den nye spilleform.

På sidelinjen var der som altid flot opbakning fra familie og venner, som var med til at skabe en god stemning omkring kampene.

Alt i alt blev det en rigtig god afslutning på forårssæsonen og en fin forsmag på de udfordringer og oplevelser, der venter efter sommerferien som U8-spillere.

Luk