Menu

U9 til fodboldfestival på Atletikken

image
Jesper Eriksen
16. juni 2026 kl. 07:40

Søndag, var 24 U9’ere taget til fodboldfestival på Odense Atletikstadion.

Vi havde tilmeldt tre hold, der alle skulle have det sjovt og øve sig i, at lave kombinationer i holdet.

5 kampe blev det til for alle hold, og der blev grint, smilet og øvet sig i kombinationer, og nye pladser på banen.

Alt i alt en god dag, og ros for et godt arrangement.

Lørdag tager tre hold til Bredballe Cup, inden den står på sommerferie

 

Luk