U9 til fodboldfestival på Atletikken
Søndag, var 24 U9’ere taget til fodboldfestival på Odense Atletikstadion.
Vi havde tilmeldt tre hold, der alle skulle have det sjovt og øve sig i, at lave kombinationer i holdet.
5 kampe blev det til for alle hold, og der blev grint, smilet og øvet sig i kombinationer, og nye pladser på banen.
Alt i alt en god dag, og ros for et godt arrangement.
Lørdag tager tre hold til Bredballe Cup, inden den står på sommerferie